1. WAT IS JULLIE RETOURBELEID?

Je hebt 30 dagen vanaf de dag dat je bestelling is geleverd om een retour aan te vragen. Artikelen moeten ongedragen, ongebruikt en in de originele verpakking zijn om in aanmerking te komen.

2. HOE START IK EEN RETOUR?

Stuur eenvoudig een e-mail naar support@lumensa.nl met je bestelnummer. We sturen je het retouradres en het formulier dat je in je pakket moet toevoegen.

3. MOET IK BETALEN VOOR RETOURZENDING?

Ja, de retourkosten zijn voor rekening van de klant, tenzij het artikel defect of onjuist is. We raden aan een aangetekende verzendmethode met track & trace te gebruiken.

4. WANNEER ONTVANG IK MIJN TERUGBETALING?

Zodra je retourzending is ontvangen en goedgekeurd, storten we het bedrag terug via je oorspronkelijke betaalmethode binnen 14 dagen. Verzendkosten worden niet terugbetaald.

5. WAT ALS MIJN ARTIKEL BESCHADIGD OF ONJUIST IS?

Onze excuses! Stuur ons een e-mail op support@lumensa.nl met een foto van het probleem. We sturen een vervangend artikel of bieden direct een passende oplossing.